23 mars 2009

Me & Lili

Lili är nog min äldsta vän, alltså som jag känt längst; hon är inte äldst av mina vänner! ;P Så mycket kul jag haft med henne genom alla åren!
Hon är en sån vän som alltid kommer att finnas där, som jag aldrig får förlora.
Ett tag var det väldig spänt mellan oss, men den tiden är över och jag är så glad att det är bra mellan oss igen. Jag har saknat henne under den tiden då vi inte umgicks.
Hon är min nattliga promenadspartner..eller något sånt :P haha men för några år sedan under sommaren tror jag(?) så gick vi alltid ut mitt i natten typ tre-fyra för att promenera. Jag kommer ihåg en gång att vi var så hungriga att vi tog nattbussen in mot stan för att köpa pasta på 7eleven! :D Hahahaha nattbussen som tar evigheter liksom. Kommer också ihåg när vi inte riktigt hade åldern inne(inte ens för fakeleg...) för att festa på dessa jävla asiatfester...vi gick omkring utanför festen och såg på när folk gick in på klubben...riktigt mobbade var vi då...
Det kom fram typ två män och frågade om vi inte skulle in och min vanliga reaktion på sånt är att ignorera dem och gå vidare men Lili är den som alltid stannar upp för att svara..hahaha o så stod hon där och snacka me dem och jag drog i henne och bara ville bort...det är iaf. minnen som alltid kommer att finnas kvar.
Har jag nämnt att Lili är väldigt klantig av sig också? :P haha, det är en del av hennes charm liksom :)



1 kommentar:

  1. Vad vi var besatta av webcamen när man hade införskaffat den, så fort någon skaffade så skulle man sitta där ock klicka. hahaha :)
    Tack för du också finns och har funnits där för mig, min vän! <3

    SvaraRadera