27 mars 2009

disappointed..

är så besviken och ledsen just nu. önskar att saker va lite annorlunda..det blir alltid såhär.

igår skrev jag ingenting eftersom jag varken ville eller orkade. hände inget speciellt, somnade direkt efter det förra inlägget och vaknade upp kring två. jag o älskling gick upp till centrum och köpte med oss lite att äta och gick hem igen. satt bara hemma och kollade på tv..
jag somnade tidigt eftersom jag måste på möte kl nio sen. efter mötet kommer jag nog gå runt i skärholmen eller så åker jag in till stan. ska köpa presenter till S och A... :) Vad köper man till en kille som blir 14år egentligen? hm...
men iaf. så vaknade jag precis, efter nästan fem timmars sömn...det räckte nog, hoppas jag iaf. för jag är jättepigg nu....kanske går ut en sväng? ähh. det är fortfarande lite mörkt ute, om det blir sol så kanske jag går ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar