24 mars 2009

sköönt :)


Tog en låååång dusch precis, innan hade jag kletat på ansiktsmask också. Känner mig helt avslappnad nu. Körde igång en tvätt också :) Fint väder får mig alltid på bra humör!
Det mesta av snön har försvunnit och jag hoppas att allt är borta snart!!
Kommer faktiskt ihåg förra året då vi var på påskfest i gbg...då var det snöstorm och jag hade inte alls kul eftersom det var fotbollsturnering på morgonen och vi vaknade kl sju på morgonen och alla var helt döda på kvällen och mina ögon var helt förstörda eftersom jag hade månadslinser och mina ögon var infekterade...jaja...vad jag tänkte säga iaf. var att jag hoppas att det inte blir en repris av förra årets snöstorm vid påsk...

Nu ska jag titta på det nya avsnittet av One tree hill iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar