29 mars 2009

God morgon :)

Lördagen då...
Först åkte jag hem till Lina och där pågick earth hour så där va dt tända ljus och ostbricka :P haha mysigt....vi satt o snacka lite skit o fixa oss sen så åkte vi in mot stan till K15 där killarna befann sig. Inne var nästan helt tomt, jag går inte dit igen säger jag bara...andra gången jag är där o dt är tomt...lördag på lönehelgen liksom...men men...
Folk va inte så taggade så vi bestämde oss för att åka till bondestället där Lina bor :P hahaha om ni hört dt, Kallhäll....
Väl hemma hos Lina så somnade Rub, haha har bilder på dt ska lägga upp de senare :P Men vi satt o lyssna på musik och sen så kollade vi även på dvd:n som Helena hade gjort till oss på födelsedagen som innehöll bilder och musik från vår resa till G.C. :) Sen ville Lina kolla på 2fast 2furious så den sattes på....
Det var roligt iaf. :) Jag åkte hem med första tåget trodde jag men klockan hade ju vridits framåt en timme så jag åkte med tåget som gick tjugo över sex...kom hem en timma efteråt. Resan hem var inte kul....
Först på pendeln gick det jättebra jag mådde helt ok och var pigg o så. På tunnelbanan började jag må jättedåligt och när jag mår dåligt så vill jag ha kallt och jag hade en stickad kofta på mig och min varma vinterjacka så jag var jättevarm. Gick av i Liljeholmen för att jag mådde så dåligt och satte mig på bänken vid bussarna. Där kom fram en hakgwai (man) och han var heeeelt borta. Han var inte full eller så utan han var hög. Med byxorna nerdragna så man kunde se kalsongerna så stod han där och gjorde typ ljud elr ngt. Hans blick var helt borta. Kändes så obehagligt så jag gick på tbanan igen, den hade inte hunnit åka iväg ännu eftersom de byta chaufför....på hela vägen hem ville jag bara andas frisk luft, mådde så dåligt. Blundade ett tag och när jag öppnade ögonen igen så snurrade allt och jag ville bara få ut allt inom mig...men jag klarade mig hem och la mig på sängen och somnade....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar