25 mars 2009

överlevde TVÅ atombomber??

Vilket mirakel alltså, den här mannen har överlevt två bomber, inte vilka bomber som helst utan atombomber och han lever fortfarande så många år efteråt. Läs om det -----> här

Jag hatar krig och allt sånt och är även jätterädd för att det ska bli krig runt omkring oss. Jag vill aldrig leva i ett krig, med det menar jag ju förstås att det skulle bli krig HÄR eftersom det är krig i andra ställen. Tänker alltid att om det blir krig här, eller där jag är, så kommer allting att förändras. Tänker att vardagen skulle se annorlunda ut. Tänker att allt ytligt inte betyder någonting. Tänker att mode och sånt skit skulle inte existera, vem skulle bry sig om mode i ett krig? Om allt materiellt? Det är så mycket som man egentligen som man inte behöver men som man bara "måste" ha...Jag skäms för att jag ibland tänker att saker kunde vara mycket bättre men egentligen så har jag det redan jättebra. Jag har familj, vänner och framförallt en pojkvän som betyder väldigt mycket för mig. Jag har tak över huvudet och mat på bordet så jag borde vara tacksam för allt det jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar