24 mars 2009

Huungrig

Är så hungrig just nu..Shit!! Är sugen på lussekatter...haha kollade tillbaka på gamla bilder och bland fotona så har jag bilder på lussekatter som jag gjorde i julas...mm..va gott det skulle vara med det nu....*dreglar*
Är förövrigt också väldigt sugen på:

- Sushi, helst lax och tofubitar...*mmmm*
- Pasta, tagliatelle med carbonara eller den goda pastan jag åt i Gran Canaria - med lax *yuuum*
- Köttfärspaj
- Bifteki som jag åt i Puerto Rico
- Lasagne, alltid
- Potatisgratäng eller vilken potatisrätt som helst..
- Paella va längesen...
- Jordgubbar med grädde!!
Jävlar vad min mage kurrar nu alltså....

Vill förresten vara brun också!!





Såhär brun kanske? Fast skippa de vita ränderna på halsen... :P


Här va jag runt 14-15år och gick för ofta till solariet...fast skulle inte skada om jag gjorde det nu alltså...hm..

2 kommentarer:

  1. Hittade Andreas, han hade en länk till sin blogg på FB :)
    Det är okej, lagt in dig med :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh! Fan vad sugen jag blev nu också, Biftekin! Pastan (fast den med "tomtato" du vet) ;) Mmm...

    SvaraRadera