31 mars 2009

Trött som fan...

Shit vad jag har sovit alltså.! Jag som va så pigg förut. Somnade vid nio-tio och vaknade för en timma sen...hahaha Det känns som att jag typ tagit ett sömnpiller eller något, är trött fortfarande...

Adde har slutat nu iaf. och är påväg hem. Han fick ta med sig något hem undrar vad dt är...är sugen på tårta men tror han har tagit kakor...vi får se för han ville inte säga ngt...
Det blir nog en promenad sen efter middagen om det fortfarande är ljust ute...solen har gått i moln nu men det är fortfarande ljust iaf. och det håller nog ända till kl. åtta...hoppashoppas! Kanske ringer Lili och frågar om hon vill gå ut :) vi får se....

Imorgon så ska älskling till ams för att anmäla sig annars får han ingen a-kassa...sen ska vi åka in till stan tror jag för jag måste köpa alla reservdelar till presenten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar