23 mars 2009

...

Dagarna känns så meningslösa..jag vaknar på eftermiddagen, sitter med datorn och kollar på tv och så går jag upp och lägger mig i sängen och ligger där i sex timmar och somnar först när älskling går till jobbet...
Imorgon ska jag ut och gå iaf.! Får försöka somna tidigt ikväll och vakna lite tidigare. Fixa lunch och så ska jag gå till komvux i Slagsta för att hämta några blanketter...jo, sommarskola blir det typ. Bäst att få det gjort så slipper jag sitta hemma o inte göra någonting. Tråkigt att behöva gå ensam bara...det är alltid trevligare med sällskap, någon intresserad? :p
Men nästa vecka på tisdag är det iaf. sista dagen för älskling så sen kommer vi vara tillsammans och dega o få liggsår..typ :D
Eller så kan vi gå ut oftare och promenera och hitta på massa kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar