21 mars 2009

Lördag...

Helgerna börjar kännas tråkiga nu tycker jag...kan det bero på att vi aldrig gör någonting eftersom vi försöker spara på allt? Att göra saker kostar oftast...har sagt nej till en del..
Jaja..

Vet inte om jag sagt att vi tänkte åka till gbg under april..? Kanske gjort det men iaf. så tänkte vi åka dit runt den 19e eftersom Addes mamma fyller år då. Men jag såg att det skulle vara asiatfest i Trädgårn och blev förstås sugen på det...vill festa! :) Men festen är typ helgen innan så kanske åker dit då..? Det är nog slutet på påsklovet...shit, påsklov alltså! Så snabbt tiden går, snart är det sommar....men först kommer maj, min absoluta favoritmånad! :) Då firar jag och älskling fem år tillsammans....tänk att vi redan har varit tillsammans i fem långa år.
Men det är inte bara för det som maj är min favvomånad, tycker bara om den helt enkelt för då är det varmt och blommor och grönt o allt pirr o blabla :)

Älskling har iaf. skaffat en ny blogg...vet inte hur länge den håller men där skriver han iaf. om spel och annat tråkigt...hehe :P om ni är spelintresserade, gå in på dn ---> här!

Det är så ljust ute att jag känner att jag måste gå ut en sväng...men jag känner mig inte helt fräsch och vill helst duscha och sånt innan men efter allt det så är det säkert mörkt ute....så kanske ska göra det efter promenaden istället? Jag har suttit inne hela veckan och det känns inte alls bra...måste få i mig lite friskt luft och röra på mig lite. Känns som att mitt skelett håller på att gå sönder :/

Det är ju lördag trots allt och jag vill göra något, men vad? Kommer säkert sluta med att vi sitter hemma som vanligt och har tråkigt... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar