30 mars 2009

grr

vad arg och irriterad jag va nyss alltså....
gick ju ner och åt den jävla pizzan o sen så gick jag upp igen och då slutade internet fungera....kollade på herkules :P hahah men sen så försökte jag i en halvtimme innan dt funkade igen....

är fortfarande jättepigg....vad kan man göra vid den här tiden liksom...får försöka sova men dt går ju inte..

såg nyss på mobilen att jag missade ett samtal idag vid halv fem.... hade ju mobilen uppe i rummet hela dagen o så dog den, satte den på laddning för en liten stund sen bara...
kollade upp nyss och såg att dt var ett telefonmarketingföretag igen...fan vad de ringer då..!! säkert för att jag har skrivit upp mig på massa skit...orkar inte med alla försäljare...jag brukar känna mig tvungen att vara snäll också eftersom jag vet hur dt är att jobba som telefonförsäljare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar