21 mars 2009

varför...

...ska det vara så svårt för mig att somna för? Har varit vaken hela natten nu...
Jag som kände att jag var trött vid nio-tio tiden :/

Det va roligt förresten att mina bröder kom på middag. Ena svägerskan är så stor att det ser ut som att hon kan föda närsomhelst. De bor en tbanestation härifrån så jag kommer förmodligen att åka dit o hälsa på o kanske hjälpa till på bästa sätt när min brorsa jobbar. Vi får se hur dt blir....

Det var två bebisar här iaf. idag. Min brorsdotter Cecilia/Man-man som är den ena och min kusin Queenie/Keikei som är den yngsta i kusinskaran, hon är ett år och några månader tror jag...men stackars liten, hon är ju yngre än Man-man fast hon är typ "faster" till henne men hon får stryk av den äldre hela tiden :P hahahaa Man-man är så busig bara river Keikei i ansiktet hela tiden haha...stackars liten men jaja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar