30 mars 2009

nattugglan

ja dt är ju jag det....
är så himla uttråkad och hungrig. känner för att gå ut o promenera lite...
fortfarande lite illamående också - vad är detta?? jag drack inte alls mycket igår. känner att jag börjar bli gammal...vill ut å festa igen eftersom vi knappt var i klubben igår eftersom allt sög rumpa och jag fick aldrig tillfälle till att dansa...
älskling ligger o sussar gott bredvid mig iaf...bra för honom...damn, vill gå ner...ska nog göra det. snart.

mamma är ledig imorgon och på tisdag, hennes sista semesterdagar från förra året. orkar inte att hon e hemma. vet inte varför men om någon av mina föräldrar är ledig så brukar jag inte gå ner förrän på eftermiddagen...hatar o se dem den tiden. morsan är så jobbig o går runt i huset o städar o tvättar - skitirriterande. farsan tål jag typ inte. jag har mina anledningar...

men, hungrig e jag o sugen på något gott men såklart så orkar jag inte fixa något nu när klockan är halv fyra på natten/morgonen. men även om jag hade orkat så finns det säkert inget gott hemma som man kan göra...
förresten undrar jag en sak, är det så att typ alla tjejer inte tycker om skräpmat? inte vanliga snabbmat jag menar alltså typ mikropizza som jag tror att jag ska gå ner i fixa nu....de flesta i min omgivning skulle tacka nej, alla i min omgivning faktiskt. vet inte om de inte tycker att dt är gott, men alla kan väl inte tycka det för jag tycker faktiskt att det är helt ok, speciellt om man e hungrig....men kanske bara jag som är sån papperskorg som äter allt sånt fettigt. mest det jag tänkte på att de kanske tänker på hur många kalorier och blablbala...jag orkar aldrig bry mig om sånt faktiskt. det tycker jag inte alltid e bra eftersom alla andra blir ju så snyggt hälsosamma o snygga medans jag aldrig kmr att få en fin kropp men jag njuter lite mer i smaklökarna iaf...men som sagt om det är för att de inte gillar det så går de ju inte miste om ngt så att säga...men nu ska jag ner o mikra en sån iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar