13 mars 2009

önskar..

..att jag kunde sova normala tider...
Somnade vid tolv tror jag? Vi låg i sängen och kollade på "the tales of desperaux" tror jag den heter...den verkade bra men båda var så trötta, vet inte varför jag va det?
Vaknade i alla fall för mer än en timme sen och kunde inte somna om, försökte i en halvtimme men gav upp och satte på datorn som hade dött pga att jag hade glömt att sätta i batterisladden...(vi somnade med datorn på).

Idag tänkte vi iaf. åka in till Skärholmen för att kolla lite i Intersport eftersom älskling fick ett presentkort av jobbet i julas...
Vill sticka till badet igen men det är så tråkigt att bada ensam och jag tror att det blir mycket folk på kvällen när älskling kan...men vi får se kanske sticker dit ändå.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar