16 april 2009

Åh..

Idag vaknade vi rätt sent....hade jätteont i magen!!
Har fortfarande jätteont i magen.... :( det är den där veckan i månaden... :/ Vi som skulle gått till posten idag eftersom addes mamma fyller år imorgon och vi ska skicka ett paket men jag orkade verkligen inte så vi får skicka det imorgon istället, hon får det på måndag....bättre sent än aldrig...

Det som vi har gjort hela dagen är att kolla på Dragonball..! :D hahaha brukade kolla på en livestream som sändes mitt i natten men igår så sände de inte den? konstigt men iaf. så letade älskling efter en annan stream och vi hittade en sida med alla Dragonball-delar! :D blev helt överlycklig, nu behöver jag inte vara vaken mitt i natten för att kolla på det...det började liksom kl fyra på natten och höll på till mitt på dagen...men nu kollar vi i lugn och ro på alla delar! :D Det som är jobbigt är bara att älskling inte orkar kolla lika mkt som jag...nu ville han ha en paus och sitter o spelar cs... :/ får vänta lite på honom men fixade spotify nu också så har iaf musik o lyssna på :) visste inte att man fick det genom bredbandsbolaget förrän några kompisar sa det, visst dt är med reklam men bättre än att jaga invites på spotifys hemsida iaf. som tar slut så fort de släpper...fick 10 invites på köpet också men de flesta jag känner har bredbandsbolaget ändå. Det som är så bra med spotify är att de har allt ju men det vet väl alla. Skönt att det finns alla mina gamla kineslåtar :D :D haha :P

Imorgon är det fredag redan och jag orkar inte göra någonting! Är så himla sugen på choklad, speciellt kinderägg men har inga här just nu :(:(:(:( Har ont i magen och är jättevarm och irriterad på ingenting...fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar