07 april 2009

Tiiiisdag

Har inte gjort någonting som vanligt. Vaknade vid kl tre idag :/ Älskling låg vaken redan bredvid med datorn....såååå....låg däruppe och kollade på dt nya avsnittet av Chuck. Laddar inte längre men dt finns ju alltid livestream :) Tittade på Dragonball Z också inatt eftersom jag inte kunde somna, det låter så fult när de snackar engelska, är ju van med kanto. Sen hittade jag en annan stream där de visade Wall-E, kollade lite på den men har ju redan sett den så stängde av.

Men gick ut en sväng nyss iaf. Det är så fint väder men fortfarande kallt ute, mina händer frös nästan till is. (jag är oftast kallare än de flesta människor...fryser för dt mesta)

Nu sitter jag här iaf. uttråkad som vanligt :(
Imorgon ska jag göra något iaf. Vill gå ut eller ngt...kanske drar o simmar? Vet inte...men vi får se vad jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar