22 april 2009

Ska man gå elr inte...?

Idag fyller min kära kusin Ann 25år! Grattis!!

Det är så att hon har bjudit över mig och Adde till henne på lördag då hon ska fira med fest men vi är lite osäkra på om vi ska gå...?
Saken är att vi lever på existensminimum och jag kan inte gå dit utan en present till henne..!
Det är så mkt som kostar, ska på ShiLis studentskiva som kostar runt 800kr för oss + dricka därinne. Samma vecka är det asiatfest i Berns som jag väldigt gärna vill gå på som vi redan har bestämt att vi ska på, där kostar inträdet 350+kr...och så drickat därinne...
Nästa vecka kommer det lite folk från Halmstad och det blir nog att göra något som kostar....åh, jag orkar inte!!
Inte nog med det, jag och älskling firar även 5år den 24e maj och man vill ju så gärna göra ngt speciellt...varför ska allt kosta så mkt...kanske dags o bli lite mer seriös med arbetssökandet? Hm..

Men vet faktiskt inte hur det blir på lördag...måste ju säga till i tid också...skippar nog.. :(

2 kommentarer:

  1. Prioriterar du bort din egen kusin för att gå på en massa andra fester som kostar en massa??? ;)

    SvaraRadera
  2. Behöver och tänker inte svara på vad jag prioriterar och inte prioriterar för en människa som skrvier anonymt till mig.
    Är dt så att du känner mig kan du väl skriva vem dt är så säger jag varför...? ;)

    SvaraRadera