22 april 2009

...

Vaknade så sent idag!! Halv sex rättare sagt...
Fan, jag som skulle ringa och boka en tid ngnstans....deras telefontider är tyvärr bara från 13 till 14. Får göra det imorgon istället!
Ska försöka lägga mig tidigt och somna tidigt också eftersom vi har bestämt med Lili att simma imorgon, hon jobbar kvällsskift så det blir väl från tio elva tiden....Bara mitt ben inte krånglar!!
Hade jätteont imorse när jag skulle sova, vet inte vad det var för problem. Det gjorde jätte ont i högra benet, låren hade typ kramp och knäet gjorde jätteont, sen var resten av benet avdomnat och foten krampade den också....höll på så i en timme elr ngt tills jag somnade...skitont

Kollade på Reaper precis, jättebra att man kan fortsätta följa alla serier genom stream. De serier jag följer är:

-One Tree Hill
-Desperate housewives
-Chuck
-Reaper
-How I met your mother
-Two and a half men
-Ugly betty

Jajaa.....ska fortsätta kolla på Dragonball också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar