01 april 2009

sooooo HAPPI!!!!!

Me like the weather! Shit va glad jag är. Det är ju jättehärligt jättesoligt och inga moln alls på himlen!! Skönt skönt...
Jag vaknade ju vid ett redan så hoppas att jag inte däckar....men ska nog upp å duscha snart...
Gick en sväng förut med älskling eftersom jag hade väckt honom :P hahah jag e ond jag vet :D men klockan va typ fem-sex då och det hade precis blivit lite ljust ute, solen hade kommit fram då. Fast inte visste man då att det skulle bli såhär härligt väder! :)
Älskling ska vakna typ om en timme o sen åka till ams så jag får väl fixa mig under den tiden han är borta...sen kommer han väl hem o vi äter sen åker vi in till stan och bara går runt som två nykära bajskorvar :D:D hihihi jag ääääääääääääääääälskar våren snälla stanna nu <33

Man märker ju vad vädret gör med en... :)

En gammal bild från sommaren 2006 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar