24 april 2009

Kokosnöt

Hade planer på att åka in till stan idag men eftersom jag somnade vid halvtio tiden så blev det inget, vaknade halv tre, alldeles för liiiiite sömn tkr jag men jag klarar nog dt..

Såhär är dt...
Jag tkr att jag alltid har gjort saker för att "please" andra och det kanske inte märks men jag har satt andras need framför mina. Exempel är att jag ibland gör saker som jag verkligen inte känner för men att jag måste eftersom jag inte kan göra ngn besviken.
Jag har börjat tänka nu vad som är bäst för mig och vad jag tkr blir bäst. Hatar verkligen när folk ska känna att de blir bortprioriterade när jag tänker på mig själv främst, är dt inte det man ska göra?? I slutändan är det väl ändå jag som betyder mest för mig? Jag får dåligt samvete väldigt väldigt lätt och nu har jag alltså fått det av den kommentaren och har tänkt på att jag e taskig som slösar pengar på det som jag vill, som jag redan bestämt för att göra ett tag istället för att lägga det på ngt som kom upp bara sådär som jag tycker låter lite tvunget. Om du inte fattar vad jag snackar om så skit i det, den här texten var nog inte menad för dig då. Men tack vare dig anonym så känner jag nu vilken dålig människa jag är, att jag ens tillåter sånt men det är sån jag är. Jag erkänner, jag är svag, jag låter mig styras av en kommentar från en människa som inte ens vågar skriva sitt namn, som jag tror mig veta vem dt är....men ok. You win, dn här ggn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar