27 april 2009

Måndag

Idag känner jag att jag har fått lite saker gjort! Om man jämför med alla andra dagar alltså...det känns också bra på något sätt för nu är jag lite taggad och har fått lite ork till saker som måste göras...Fast så gör jag ju alltid, känner alltid att imorgon ska jag göra dt här o såhär men det blir aldrig av....får försöka iaf.!
Men jag var iaf. på ams idag och senare på dagen så åkte jag till något annat...

Imorgon ska jag försöka göra passet...jag måste ju ha med en anhörig och tänkte ju ta med syrran förra veckan men hon är inte myndig så det gick ju inte...imorgon är farsan ledig iaf.
I värsta fall får jag ta med morsan elr ngt de stänger ju ändå sju på kvällen så dt är nog lugnt...


Var hos min kusin i helgen för att fira henne och det var kul :)
Drack inte så mycket och är därför förvånad att jag ändå mådde dåligt i söndags...sov i princip hela dagen.. :P hehe

Men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar