20 april 2009

!@"#!%&!%

Jävla BBB fan vad jag hatar alltså!!
Har fått så mkt problem sen vi bytte modem för att koppla ihop internet med hemtelefonen. Internet funkar i en minut och dör i en minut för att sedan funka i en minut igen. Så har den hållt på i tre-fyra timmar!!
Inte nog med att internet krånglar, telefonen är ju lika död den med!!

En annan irriterande sak är att min mobil är ju helt koko! Vet inte vad som hänt med den men den började glappa bara sådär utan anledning...(?) Helt konstigt, skärmen kan helt plötsligt bli uppochner- och spegelvänd..tro dt elr ej men dt är sant...sjukt!!! Bara för det så hittar jag inte garantibeviset heller..?!!? Är fan ganska säker på att jag inte fick med någon faktura(som är dtsamma som garantin) när jag beställde mobilen för mindre än ett år sedan!
För att göra saken värre så har jag råkat sätta på Pinkoden också och jag har ju såklart ingen aning om vad det är för kod eftersom jag aldrig har haft den på annars!!
Har provat alla möjliga sifferkombinationer men det funkar inte....håller på att bli galen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar