12 april 2009

Var har hänt?

Inte så mkt faktiskt!
Vaknade kl två idag av att mobilen ringde, det var min kusin! Han frågade om vi ville åka med in till stan och först var jag lite tveksam eftersom jag inte har några pengar att spendera men vi bestämde att åka med in ändå. Det var såååååååååååååååå fint väder!! Blev helt glad, gick runt med bara linne ett tag.
Vi gick runt i stan och de andra letade efter en present till födelsedagssyskonen som vi ska fira med dimsum imorgon. Vi va i stan i några timmar och kom hem runt sjutiden, var hemma i några timmar och sen så gick vi över till Lili och spelade lite spel där.
Det var trevligt faktiskt :) Kom hem för en stund sen och nu sitter vi här.

Älskling köpte ett nytt spel så nu sitter han och spelar det eftersom han måste hitta en save-plats. Hoppas han hittar det snart för vi måste vakna runt tio imorgon. Eller jag måste det iaf...ta en dusch och fixa mig, dimsum kl tolv.

Jajja...orkar inte skriva mkt mer...har inte heller så mkt mer o skriva men ska förresten på festen imorgon ändå så det blir väl lite bilder från det då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar