03 april 2009

pigg, piggsvin

Nu är jag sådär irriterande pigg som vanligt!! Alltid så runt den här tiden på dygnet, funderar på att vara vaken till ikväll...fast kommer nog aldrig att kunna hålla mig sålänge tror jag....
Är inte trött alls utan vill bara ut i det fina vädret....det är ingen sol på min sida men tror faktiskt att den finns på andra sidan av huset som vanligt...om än lite svagt..!!
Vill bara gå ut nu iaf. men det är så tråkigt att gå ut ensam och älskling ligger o sover här bredvid...vad ska man göra..?!! Önskar att jag hade en nattlig promenadspartner som förr i tiden, då var det inte alls svårt att gå ut på nätterna med sällskap, eller på morgonen för den delen...
Har i alla fall mitt lilla fönster helt öppet och det är för härligt..dt kommer in friskt luft och ljudet av fåglar som kvittrar och det viktigaste, ljuset som ofta var saknad under den långa vintern som varit...ååhhhhhh, jag bryr mig inte, ska hålla mig vaken o sen väcka älskling när jag inte kan hålla mig längre och idag vill jag åka till stan och promenera med en glass i handen!! Så blir det!
Vill också köpa jordgubbar o grädde blandat med vanilj *MMMMMMMMMMM*

Mina syskon har iaf. vaknat nu för det är ju skoldag....kan inte komma på sist jag vaknade i tid för en sådan dag...haha men det är ju sista dagen innan påsklovet och min syrra ska åka iväg till Malmö som vanligt....ser knappt henne längre!
Hon är borta på loven och när hon väl är hemma så sitter hon bara i sitt rum eller så är hon ute, känns lite tomt.
Min brorsa däremot ser jag rätt så ofta :) :P haha men dt är inte heller en dålig sak....

Förresten Gbg-resan blir inte av....av flera anledningar...men jag tror att de flesta i min umgängeskrets drar till asiatfest på GK istället, tror det är samma dag har ingen koll faktiskt. Tror inte att vi drar på den, tröttnat på alla såna fester egentligen men vi får se om dt är många som drar dit så kanske vi också gör så. Fast sist vi va där va dt inte alls många som drog dit och vi hade skitkul, roligaste på väldigt länge faktiskt :) Synd att jag e så dålig på att fota bara, oftast när jag haft kamera med mig så glömmer jag den och efter allt dansande så kommer jag på när vi ska åka hem när alla ser helt döda ut, inte bra tillfälle att fota då liksom...

På söndag så fyller min kära vän Shi Jun år och då ska vi på brunch inne i stan. Det blir nog trevligt! Jag har aldrig varit på brunch förut men alltid velat så det blir bra tillfälle :) Blir nog bra tillfälle till att ta lite nya bilder och förhoppningsvis blir de nog bra! Känner att jag behöver lite nya foton nu, det va så längesen jag kunde visa upp några...blir så dålig på bild nuförtiden eller så är det bara så att jag har blivit fulare genom åren :p haha nä va fult dt lät, jag tycker inte synd om mig själv men det känns nästan att det är så.

Jag och Shishi vääääääldigt längesen på hennes klassskiva :)


Har fått utslag på kinden också, vad det nu är för något. Inte finnar, får sällan det men dt är utslag, tror att huden är för torr!

Fan nu hör jag massor av folk som går ute, påväg till skola och jobb. Vill också gå någonstans. Bara ut. Få andas lite. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, vad jag har gjort. :/ är dt rätt eller fel? Hm...

Har förresten tagit lång tid att skriva det här inlägget för nu är kl. tjugo över sju exakt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar