03 april 2009

Fredag

Shit vad jag är trött!! Som vanligt...
Somnade iaf. förut när jag sa att jag ville ut. Älsklingen va sur för att jag väckte honom och ville inte alls ut kl. åtta-nio på morgonen och jag blev så sur så låg där och surade lite men somnade ganska snabbt. Väcktes av att puckot vaknade kl. ett....kunde inte somna om så jag surfade runt lite med datorn iaf..
Först ville jag inte alls åka in till stan eftersom jag fortfarande va lite småsur över att vi inte hade åkt in tidigare, klockan var ju redan ett....men såg att det fortfarande va jättefint väder så jag tog en dusch och vi va till slut fem som åkte in till stan tillsammans, dt va jag, puckot, kussen, Lili o Lisan...
Vi gick till Gallerian och köpte glass på montis och gick mot kungsträdgården....fint väder :D
Vi mötte upp några andra iaf. men de satt och åt så vi gick vidare o kollade i olika butiker...
Gick in i BikBok och jag höll mig, köpte ingenting även fast vissa plagg kostade 25kr... >_<
Åkte hem sen och åt och sen så somnade jag på soffan tills nu....trodde att klockan var runt två på natten :P hahah



De andra skulle på nattbio med jag känner att jag varken vill eller har råd med det så skippar det! Duktigt av mig :D:D

Vet inte vad man ska hitta på...Matrix är på tv ser jag iaf. blä orkar inte...
Är fortfarande ovan att se mig själv i svart hår....passar inte riktigt, funderar på att färga dt i brunt eller rött igen :P hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar