18 april 2009

Lugnt o stilla...

Vi har bara tagit det vääääääldigt lugnt idag!! Vaknade runt tre-fyra tiden? :p hahaha jag är sån nattuggla igen, somnade typ sju imorse..!!
Ville faktiskt inte somna ännu eftersom jag visste att jag skulle vakna så sent, men älskling blev irriterad på mig som han alltid blir när jag väcker honom sådär tidigt på morgonen....va tvungen att somna då... :P

Sitter här och har ingenting o göra, lyssnar på mina Jacky Cheung låtar som alla är kärlekslåtar :P hahaha men de är jääääääääääätttttebra!! Älskar :D
Väntar faktiskt på att älsklingen ska spela klart cs så att vi kan fortsätta kolla på DB....visste att det skulle bli såhär, han är så seg på att kolla på serier...jag skulle kunna köra maraton hela dagen och natten....skulle nog gjort det också om det inte vore så att han vill kolla på dt tillsammans med mig :/

Känner att jag fått nya krafter, nytt ork och ny styrka eller vad man ska kalla det. Jag ska arbeta mig mot målet nu, inga hinder ska komma i vägen, inga ursäkter och får absolut inte skjuta upp det! Fast det är ju så jag känner just NU, vem vet vad jag känner imorgon..?

Imorgon förresten blir det badminton! :D Missat i en månad nu!
Först va det för att jag mådde så dåligt efter kvällen hos Lina. Veckan efter så fyllde SJ år och vi gick på buffé så kunde inte...förra veckan så va dt påskstängt...suck
Men imorgon iaf. så får vi äntligen spela, har saknat det, både jag och älskling så det blir kul. Måste bara kunna vakna tidigt då.... :p haha

2 kommentarer:

  1. Vad våårigt grönt det blivit här ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa.. :) Jag tröttnar alltid så snabbt på utseendet så kmr säkert ändra det snart igen eftersom det egentligen är en ganska skrikig grön färg...men just nu funkar det iaf! :)

    SvaraRadera