01 april 2009

Onsdag...

Shit vad jag har sovit alltså..!
Men onsdagen började ju iaf. med att jag vaknade runt ett mitt i natten - helt pigg. Kunde helt enkelt inte somna om så jag satte på datorn och låg där tills klockan var runt fem? Då stod jag inte ut längre, ville bara ut eftersom det va så bra väder....väckte älskling, taskig som jag är och han blev inte så glad men efter att ha legat i sängen i en halvtimme ungefär så går vi ut på en promenad. Jättehärligt säger jag bara! Solen var på väg upp och fåglarna kvittrade ute! :)
Vi gick hem igen och älskling däckade direkt medans jag låg i sängen igen med datorn och surfade och snokade lite...
Väckte älskling ungefär en halvtimme innan tiden han hade satt alarmet på och det var han inte så glad över, andra gången samma morgon jag väcker honom....men iaf. så vaknade vi och duschade, sen drog vi in till Skärholmen för ams...
Väntade en timme därinne eftersom det tog sååå jävla lång tid för en person, en halvtimme men sen rullade det på lite och när det var älsklings tur så väntade jag tålmodigt men somnade nästan eftersom jag var så himla trött...blev klar runt tre tiden och vi åkte in till stan..
På tbanan somnade jag flera ggr och ångrade att vi åkte in överhuvudtaget men sen var vi ju ändå framme så fick suck it up och börja beta av alla ställen vi skulle till...
Mötte upp kusin och vi gick runt lite sen åkte vi hem.
Kom hem till middagen och efter den så somnade jag nästan direkt...sovit tills nu alltså. Är fortfarande trött men samtidigt utvilad...


Jajaa......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar