13 april 2009

Yesterday..

Igår va kul faktiskt!

Började med att vi åkte in till stan för dimsum, yum! Efter dimsum så gick vi till ChinaWang för att äta tårta - prinsesstårta och frukttårta! :)
Sedan så åkte vi hem och jag gick till badet med Lili för att sola lite, fick liiiiiiiite färg men är fortfarande blek, får gå några gånger till.
Vi gick hem, jag städade för att vi skulle förfesta lite hemma hos oss...folket kom och vi hade det trevligt. Åkte sedan in till festen och hade det grreeeeeeeeat! :)

Orkar inte skriva mer om kvällen, hände lite TRÅKIGA saker som jag inte orkade bry mig om, alls. Eller jag brydde mig som Annie sa eftersom jag var så äcklad och frustrerad men jaja....Det är liksom saker som jag inte orkar lägga energi på längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar