03 april 2009

hm...

Jag har inte skrivit så mkt på senaste...vet inte varför..

Känner mig lite splittrad och förvirrad över lite saker, vet inte vilken väg jag ska ta, vad jag ska göra...vad är det jag ska göra tycker du egentligen?
...men men, det är inget för nyfikna människor att läsa om!

Ligger här som vanligt, inte riktigt pigg men inte trött heller.
Känner mig som en uppblåst ballong! Ätit jättemkt....åt ju den där bakelsen, dn är faktiskt rätt stor! Men god va den iaf....åt sedan en bit panpizza, en stor friterad sak...ham tsim beng...hahaha något sånt iaf. men dt är en friterad brödsak. Ähh går inte å förklara men iaf. så blir jag jättemätt efter en sån eftersom det är så mkt fett i den. Åt även en liten bit cookie också men nu känner jag att jag borde ha skippat allt för jag ligger på magen och det känns som att allt ska ut igen, fel väg....hm...

Jaja...skriver om en stund om jag har ngt att berätta...eller bara vill babbla lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar