15 april 2009

Tråk

Det är så trååååkigt, men ändå ganska skönt :P haha
Idag är det andra dagen som jag och älskling har varit helt ensamma på dagen, men snart kmr mamma hem och kussen kommer över också för vi ska äta....
Imorgon är farsan ledig men på fredag så är vi helt ensamma igen! Har inte hunnit vara helt ensamma ännu eftersom mamma hinner komma hem när vi väl vaknat annars så kommer kussen över, på fredag iaf. så ska vi vara helt ensamma, på dagen iaf...stänger av mobilen om det så behövs :p hahaha

Hade ju pratat lite med "vännen" förra veckan om att vi skulle hitta på ngnting men jag vet inte ens om det räknas som en vän efter allt som har hänt, det blir lätt falskt och det är ngt som jag inte orkar med. En såkallad låtsaskompis. Eller, vad jag trodde va min kompis tills hon dissade mig helt totalt inför ngn annan och hon trodde att jag inte skulle få reda på det som sagts...men jaja. Jag vet, mer än du tror iaf. Det är inte så att vi har varit jättebra kompisar heller så det är inte direkt ngt som jag är jätteledsen över. Well well..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar