30 april 2009

Valborg

Godmorgon alla som e vakna så tidigt! Vaknade för en halvtimme sen, försökte somna om men det gick inte riktigt...

Åkte hem till min bror igår för att hälsa på den lille bebben, han har faktiskt krympt lite! Det är tydligen något som händer fick jag veta av min faster som tyckte att det är något som är väldigt självklart, hur skulle jag veta, har ju aldrig fött barn...? :/
Men men....

Idag är det valborg och det blir faktiskt annorlunda mot andra år då jag bara har varit hemma o tagit det lugnt. Jag, älskling, Ricky och Lili ska åka till Uppsala och fira där med alla andra glada människor...
Vi kommer att åka hemifrån kl. ett så gissar att vi är där runt två-tre. Jag hoppas att det blir fint väder bara för det verkar lite molnigt idag men det står i aftonbladet att dt ska bli finfint väder idag så jag väljer att tro på dem... :P
Kommer väl vara där till kl. fem eller sex...

Ska försöka göra mig trött igen genom att kolla på Ranma½ så att jag får lite mer sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar