29 april 2009

God morgon!

Nu har jag vänt tillbaka på dygnet känns det som!
Somnade tidigt igår, vid ett skulle jag tro? Vaknade alltså precis då, bara sådär, helt pigg.

Skrev ju inget mer igår, men vi åkte iaf. till sjukhuset för att hälsa på den lilla familjen då! Min svägerska var nog helt slut, men lycklig. Det var en stor bebis tyckte jag! 3,7kg väger han och är 53cm, det är väl rätt vanligt men hon är ju så smal...Han heter Sebastian och har väldigt mkt hår på huvudet!
Vet inte hur det blir idag om man ska gå och hälsa på dem...om de är kvar på sjukhuset elr om de har fått åka hem...
Hör att farsan har vaknat nu, lite tidigt(brukar vakna vid halv åtta-åtta annars) men han ska upp å göra sån kyckling-ingefära soppa till de....mmm...vill också ha! Enda gången då jag gillar ingefära i mat!

Nu tänkte jag kolla på One tree hill eftersom jag glömde göra det igår..............! :D

2 kommentarer: